poniedziałek, 29 grudnia 2014

Drzwi niebieskie - Curly Heads - "Till You Got Me"

Odrywając się od świątecznego stołu słuchałem czegoś na kształt wytrawnej przekąski po całej masie świątecznych ciast i majonezowych sałatek...





Czułem ciemno w weekend
Ciemno i ograniczenie
Czas był po prostu innym miejscem
Moja skóra była tak sucha
Zauważyłem Twój uśmiech
I próbowałem ignorować Twoją twarz
Ale to wydawało się tak bezcelowe
Jeden z moich przyjaciół
"Dlaczego mnie nie zostawisz?"
W mojej głowie
Nie mogłem znieść, mimo że nie byłem nigdy zawiedziony kochanie
Teraz każde przyjęcie jest przed drzwiami

A ja po prostu udawałem, że jestem martwy
Wszystko zostało powiedziane
Wszystkie linie wydawały się proste
Byłem w pobliżu przez chwilę
Powinienem wiedzieć teraz
Że to nie ta droga
Bo nie jestem ofiarą
I marzyłem o dużych
Obrazach i schematach gdzie odeszłaś?
Nie miałem na myśli tego i wiem, że Ty też nie kochanie
Teraz wszyscy są przed drzwiami

Byłem tak słaby zanim mnie znalazłaś
Słaby zanim mnie miałaś, słaby zanim mnie miałaś, oh
Błagałem każdą minutę, powiedz, że nie to miałaś na myśli
Słaby zanim mnie znalazłaś, oh

Nie byłem nasycony

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz