poniedziałek, 16 czerwca 2014

Drzwi niebieskie - Nirvana - "About A Girl"



Za tekstowo.pl...

Potrzebuję dobrego przyjaciela

Takiego, który mnie wysłucha
Myślę, że pasujesz do mnie jak ulał
Ty wiesz o co chodzi

Wykorzystam to gdy
Zostawisz mnie, bym ochłonął
Jednak nie mogę cię widzieć każdej nocy
Nie dając nic w zamian

Stoję w twojej kolejce
Mam nadzieję, że znajdziesz trochę czasu
Wykręcam twój numer
Ustalam termin spotkania z tobą

Wykorzystam to gdy
Zostawisz mnie, abym ochłonął
Jednak nie mogę cię widzieć każdej nocy
Nie dając nic w zamian

Potrzebuję dobrego przyjaciela
Takiego, który mnie wysłucha
Myślę, że pasujesz do mnie jak ulał
Ty wiesz o co chodzi

Wykorzystam to gdy
Zostawisz mnie, abym ochłonął
Jednak nie mogę cię widzieć każdej nocy
Nie dając nic w zamian


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz