poniedziałek, 14 lipca 2014

Drzwi szare - Miałem wywoływać uśmiech...

W założeniu bloga pisałem, że powstał po to by wywoływać Wasz uśmiech...

Jeszcze trochę nie mogę się pozbierać, jeszcze trochę pozwólcie, że poleżę.
Więc wybaczcie wisielczy nastrój :/



Tak sobie myślę, że łatwiej jest się podnieść gdy zawodzi człowiek... a nie ślepy los igra z naszymi płonnymi nadziejami i oczekiwaniami.

Tak. A ponadto donosimy, że
leżymy zastrzeleni - i jeszcze w tej chwili
można nas tu odnaleźć. Bardzo staromodnie
leżymy - przytuleni, a trawy zwyczajnie
ruszają się - i drzewa, bo wszystko jest w ruchu:
państwowe trawy i państwowe drzewa,
nawet i nasze ciała, wyjątkowo martwe
(gdyby popatrzeć na nie z pewnej odległości,
jak pewnie to uczynisz, widać, że falują
w tę samą stronę, co wszelka natura,
wiatr jest po prostu). List ci
przyniosą we śnie. Otwieraj go wolno.
Wszystko należy robić cicho i powoli,
wszystko należy robić cicho i powoli,
ponieważ miłość jednak jest. Tak.


1 komentarz:

  1. No reklamacja jak najbardziej tutaj - przyjmuję ją i "wyrażam głębokie ubolewanie z powodu niesatysfakcjonującego poziomu świadczonych usług. W imieniu zarządu składam jednoznaczną deklarację, że winni zaistniałej sytuacji zostaną pociągnięci do odpowiedzialności i przykładnie ukarani" ;)
    (nie nabijam się - staram się pokazać że już mi trochę lepiej)

    Ja chyba wolę jak ktoś ponosi winę wtedy łatwiej jest przełknąć cały zawód, łatwiej machnąć na to wszystko ręką... Niemniej chciałem zauważyć, że to trochę dyskusja w temacie "przez jakie auto wolelibyście być potrąceni" ;)

    Nie słucham zbyt często "Budki" i innych naszych grup z tamtego okresu, gdy włączyłem link od razu pomyślałem o tym: https://www.youtube.com/watch?v=HZ8qBioPlHE

    Cytując fragment: "nie mieszało się nam czarne z białym co dzień" - w okół tego się często kręcą moje myśli od dłuższego czasu - ta czarno-białość to fenomen wykorzystywany na różne sposoby i wszystko usprawiedliwiający... chyba nigdy tego nie zrozumiem, albo może nie chcę do siebie dopuścić wniosków...

    OdpowiedzUsuń