czwartek, 7 listopada 2013

Drzwi niebieskie - Lou Reed - "Perfect Day"

Dziś rano w garażu zaczepił mnie Lou Reed ze swoim "Perfekcyjnym dniem"... Nie żebym go gdzieś usłyszał ostatnio, po prostu zabrzmiał w mojej głowie... I nawet nie myślałem o tym, że odszedł niedawno...

Same odświeżcie sobie tą piosenkę, albo może ją poznajcie.



Nie żeby mój dzień był jakiś perfekcyjny od rana ;)
Ale może to jakaś dobra wróżba? Może coś się wydarzy? ;) ;) ;)


Jeszcze tekst... (z zaznaczonymi jak zwykle fragmentami które mnie przyciągają)

Wprost idealny dzień
Pijemy Sangrię w parku
A później
Gdy się ściemni, idziemy do domu

Wprost idealny dzień
Karmimy zwierzęta w zoo
A później
Także film, a potem do domu

Och, to tak idealny dzień
Cieszę się mogąc spędzić go z tobą
Och, to tak idealny dzień
Po prostu pozwalasz mi się trzymać
Po prostu pozwalasz mi się trzymać

Wprost idealny dzień
Problemy zostawiliśmy same
Na weekendzie samowolnie
Jest tak zabawnie

Wprost idealny dzień
Sprawiłaś, że się zapomniałem
Myślałem, że jestem
Kimś innym, kimś dobrym

Och, to tak idealny dzień
Cieszę się mogąc spędzić go z tobą
Och, to tak idealny dzień
Po prostu pozwalasz mi się trzymać
Po prostu pozwalasz mi się trzymać

Będziesz zbierać tylko to, co zasiejesz 4x


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz