czwartek, 31 października 2013

Drzwi niebieskie - Editors - "The Racing Rats"

Trochę w nawiązaniu do postu o "skazanych na porażkę", ale głównie dlatego, że to na prawdę fajny kawałek.

   

Niżej zajdziecie tłumaczenie (za tekstowo.pl) w którym zupełnie subiektywnie wyróżniłem pewne fragmenty :)

Kiedy nadchodzi czas
Już Cię tu nie ma
Upadam na kolana
Błagam moją nocną zmorę



Słowa wypływają z moich przepitych ust
Po prostu nie mogę utrzymać ich w środku
Dotrzymuję kroku ścigającym się szczurom
I robię wszystko co w mojej mocy by wygrać


Zwolnij mały
Nie możesz ciągle uciekać
Nie możesz wyjść na zewnątrz na razie
To nie Twój czas na zabawę


Stojąc na skraju Twojego miasta
Z horyzontem w Twoich oczach
Dosięgam Boga
Słońce mówi swoje pożegnania

Jeśli samolot spadłby z nieba
Jak dużą dziurę by zostawił ?
Na powierzchni ziemi


Udawajmy, że nigdy się nie poznaliśmy
Udawajmy, że jesteśmy na swoim
Będziemy żyć innymi żywotami
Do czasu kiedy zwieje nasze nakrycie


Pcham moje ręce do nieba
Osłaniam moje oczy przed słońcem
Jak kurz osiedlający się wokół mnie
Nagle zapadła noc

Jeśli samolot spadłby z nieba
Jak dużą dziurę by zostawił ?
Na powierzchni ziemi


No dalej
Wiedziałaś, że jesteś stracony
Ale trzymałeś się mimo wszystko


No dalej
Wiedziałeś, że nie masz więcej czasu
Ale pozwoliłeś, aby dzień odpłynął


Jeśli samolot spadłby z nieba
Jak dużą dziurę by zostawił ?

Jeśli samolot spadłby z nieba
Jak dużą dziurę by zostawił ?
Na powierzchni ziemi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz