niedziela, 1 września 2013

Drzwi fioletowe - "Do NN***"

Fantastyczny wiersz Mirona Białoszewskiego, nie mogłem go to nie wkleić. Poza tym przyda się wam odmiana po mojej grafomanii ;)

Do NN***

nagle
wycinasz się
z pomieszanych form ulicy
wypukłością nóg
                   twarzy

zbliżasz się - pół
      mijam cię - pół

jakże mi szkoda
tej zawsze jednej strony nie widzianej!
odchodzisz - pół
        ruch innych
               kroi cię
                     w coraz drobniejsze
                             kawałki

nic mi z ciebie nie zostało
                     nagle


P.S. Nawet konstrukcja wizualna (tabulatory) mają w nim znaczenie - jak dla mnie genialny...

Swoją drogą... jak często zdarza się wam, że ktoś fascynujący "wycina się z pomieszanych form ulicy"?

1 komentarz:

  1. Pewnie codziennie mijamy tysiące fascynujących osób, ale w głowie i gdzieś głęboko w serduszku jest ta jedna, jedyna na całe życie...;)(M).

    OdpowiedzUsuń